Založ si blog

Let anjela

Pohľaď na to nebo,
tak jasné a čisté,
temných mračien
tam nieto,
len anjel
prichádzajúc k tebe.

Svojími krásnymi krídlami,
máva,
on vznáša sa nad tebou,
stebou anjel sa zvíta,
s kráskou nádhernou.

Pohladí ti dušu,
tu dušu úprimnu
a krásnu
a pokoj pre ňu
do srdca ti vkladá
len,tak zľahka.

Anjel tvojím
strážcom byť,
ho poverili,
čo uchráni,
ťa v tvojom živote,
ten ajel nebeský,
slovami krásnymi
z radosťou ti
na otázky odpovie.

Po tvojom boku,
ten anjel bude stáť
našiel on si
k tebe cestu,
ten anjel,
čo ťa má rád.

Bytosť lesnej ríše

31.05.2019

Po lesnej cestičke, kráča si škriatok malý, ružičku on vám nesie a svoj úsmev krásny. Po lesnej cestičke, prichádza on k vám, usmieva sa na vás krásne, pieseň vám o tom zaspievam. Ten škriatok maličký, z úctou sa vám ukloní, ten človiečik moličký, milými slovami vás pozdraví. Slová plné poézie, k vám on z radosťou vysloví, tie slová krásne, do veršov on [...]

Vďačnosť

01.05.2019

Vďačný bývam veru stále, za chvíle krásne, čo možnosť prežiť som mal, tak ako som si vždy prial. I keď neboli vždy chvíle ľahké, i smútok možnosť spoznať som ja mal, snaď vykročil som do života správne, tak ako som si prial. Boli chvíle, keď srdce prázdne som mal, keď slzy v očiach sa mi zjavili, prišla však chvíľa keď som miloval a prežíval okamih [...]

Skutočné slová lásky

18.04.2019

Báseň venovaná mojej manželke Helenke z lásky. Poviem ti láska, poviem ti slová dve, poviem aká si krásna, si slniečko moje jediné. Si jasný plamienok v tom mojom živote, mojím anjelom, s tebou je mi krásne, s tebou ja šťastným som. Tvoje svetlo jasné, k tebe ma priviedlo, to svetlo krásne, do srdca môjho svoj lúč vrazilo. Šťastie moje láska veru si, srdce moje najavo to [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 8266x
Priemerná čítanosť článkov: 1378x

Autor blogu

Kategórie