Založ si blog

Skutočné slová lásky

Báseň venovaná mojej manželke Helenke z lásky.

Poviem ti láska,
poviem ti slová dve,
poviem aká si krásna,
si slniečko moje
jediné.

Si jasný plamienok
v tom mojom živote,
mojím anjelom,
s tebou je mi
krásne,
s tebou ja šťastným som.

Tvoje svetlo jasné,
k tebe ma priviedlo,
to svetlo krásne,
do srdca môjho
svoj lúč vrazilo.

Šťastie moje
láska veru si,
srdce moje
najavo to dalo,
mne na tebe záleží,
si láska pre mňa všetko.

Ľúbim ťa,
tak ako len ľúbiť viem,
láska moja nádherná,
šťastný som,
že stebou byť ja smiem

Bytosť lesnej ríše

31.05.2019

Po lesnej cestičke, kráča si škriatok malý, ružičku on vám nesie a svoj úsmev krásny. Po lesnej cestičke, prichádza on k vám, usmieva sa na vás krásne, pieseň vám o tom zaspievam. Ten škriatok maličký, z úctou sa vám ukloní, ten človiečik moličký, milými slovami vás pozdraví. Slová plné poézie, k vám on z radosťou vysloví, tie slová krásne, do veršov on [...]

Vďačnosť

01.05.2019

Vďačný bývam veru stále, za chvíle krásne, čo možnosť prežiť som mal, tak ako som si vždy prial. I keď neboli vždy chvíle ľahké, i smútok možnosť spoznať som ja mal, snaď vykročil som do života správne, tak ako som si prial. Boli chvíle, keď srdce prázdne som mal, keď slzy v očiach sa mi zjavili, prišla však chvíľa keď som miloval a prežíval okamih [...]

Let anjela

15.04.2019

Pohľaď na to nebo, tak jasné a čisté, temných mračien tam nieto, len anjel prichádzajúc k tebe. Svojími krásnymi krídlami, máva, on vznáša sa nad tebou, stebou anjel sa zvíta, s kráskou nádhernou. Pohladí ti dušu, tu dušu úprimnu a krásnu a pokoj pre ňu do srdca ti vkladá len,tak zľahka. Anjel tvojím strážcom byť, ho poverili, čo uchráni, ťa v tvojom živote, ten [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 8244x
Priemerná čítanosť článkov: 1374x

Autor blogu

Kategórie