Založ si blog

Archív: apríl, 2019

Skutočné slová lásky

Báseň venovaná mojej manželke Helenke z lásky. Poviem ti láska, poviem ti slová dve, poviem aká si krásna, si slniečko moje jediné. Si jasný plamienok v tom mojom živote, mojím anjelom, s tebou je mi krásne, s tebou ja šťastným som. Tvoje svetlo jasné, k tebe ma priviedlo, to svetlo krásne, do srdca môjho svoj lúč vrazilo. Šťastie moje láska veru si, srdce moje najavo to […]

Pokračovanie článku

Let anjela

Pohľaď na to nebo, tak jasné a čisté, temných mračien tam nieto, len anjel prichádzajúc k tebe. Svojími krásnymi krídlami, máva, on vznáša sa nad tebou, stebou anjel sa zvíta, s kráskou nádhernou. Pohladí ti dušu, tu dušu úprimnu a krásnu a pokoj pre ňu do srdca ti vkladá len,tak zľahka. Anjel tvojím strážcom byť, ho poverili, čo uchráni, ťa v tvojom živote, ten […]

Pokračovanie článku

Padajúca hviezda

Nebo do tmy sa zahalilo, už slnce dávno niet, len hviezdy je vidno, a ty luna na cestu mi svieť. Ty čo strážiš tie ľudské sny, už veky vekov, pri prechádzkach mojím spoločníkom si, jeden z tých tajomných anjelov. V tejto chvíle hviezda padá, na jasnej oblohe, dožiarila z krátka, zaželaj si niečo krásne. Tráviť chvíle pod jasnými hviezdami, čo žiaria svetlom jasným, […]

Pokračovanie článku

Smutné kroky touto dobou

Úsmevov v naších tvárach niet, v týchto naších chvíľach, stratil sa ten krásny smiech, sprevádza vás vari v živote akýsi strach? Nie,nie je to strach, čo každého z nás trápi, veď život žiť v obavách, nie je v živote našom, ten smer správny. Smutné tváre, životom sprevádzajú nás, a srdcia bolavé, máme v tento čas. Veď dnešná […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 8273x
Priemerná čítanosť článkov: 1379x

Autor blogu

Kategórie