Založ si blog

Vďačnosť

Vďačný bývam
veru stále,
za chvíle krásne,
čo možnosť
prežiť som mal,
tak ako
som si vždy prial.

I keď neboli
vždy chvíle ľahké,
i smútok
možnosť spoznať
som ja mal,
snaď vykročil som
do života správne,
tak ako
som si prial.

Boli chvíle,
keď srdce
prázdne som mal,
keď slzy
v očiach
sa mi zjavili,
prišla však chvíľa
keď som miloval
a prežíval
okamih nádherný.

Život chvíle
rôzné prináša,
i smutné
či radostné,
každá chvíľa života,
vkročí
do našich
životov náhle.

Viem byť
vďačným,
za každý okamih
svojho života,
veď kráčam
životom svojím,
ktorý zmysel má.

Ďakujem,
znie slovo
z úst mojích,
že prežiť
život smiem,
i vo chvíľach
neľahkých.

Autor Pavol Chrapáň
1.5.2019

Bytosť lesnej ríše

31.05.2019

Po lesnej cestičke, kráča si škriatok malý, ružičku on vám nesie a svoj úsmev krásny. Po lesnej cestičke, prichádza on k vám, usmieva sa na vás krásne, pieseň vám o tom zaspievam. Ten škriatok maličký, z úctou sa vám ukloní, ten človiečik moličký, milými slovami vás pozdraví. Slová plné poézie, k vám on z radosťou vysloví, tie slová krásne, do veršov on [...]

Skutočné slová lásky

18.04.2019

Báseň venovaná mojej manželke Helenke z lásky. Poviem ti láska, poviem ti slová dve, poviem aká si krásna, si slniečko moje jediné. Si jasný plamienok v tom mojom živote, mojím anjelom, s tebou je mi krásne, s tebou ja šťastným som. Tvoje svetlo jasné, k tebe ma priviedlo, to svetlo krásne, do srdca môjho svoj lúč vrazilo. Šťastie moje láska veru si, srdce moje najavo to [...]

Let anjela

15.04.2019

Pohľaď na to nebo, tak jasné a čisté, temných mračien tam nieto, len anjel prichádzajúc k tebe. Svojími krásnymi krídlami, máva, on vznáša sa nad tebou, stebou anjel sa zvíta, s kráskou nádhernou. Pohladí ti dušu, tu dušu úprimnu a krásnu a pokoj pre ňu do srdca ti vkladá len,tak zľahka. Anjel tvojím strážcom byť, ho poverili, čo uchráni, ťa v tvojom živote, ten [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 8279x
Priemerná čítanosť článkov: 1380x

Autor blogu

Kategórie